måndag 19 mars 2012

Weekend update

Nu är min data fixad, tror jag, helt plötsligt funkade laddaren så jag kunde ladda datan men nu är den broke igen! Wierd man. Men jag har iaf 3 timmar tills den dör nästa gång haha. Så underbart vårväder vi har idag. Varit ute med bfriend i pålsjö skog och promenerat.

Ska köra en snabb update om dom senaste dagarna. Fredagen spenderades på gymmet en sväng med weberg sen mysig hemmakväll med bfriend, lördag blev det jobb hela dagen + natten och vi hann med en runda till väla också där jag hittade den mest gorgeous klänning jag sett men som också var sviiindyr,  och som tur var visade sig den vara en jumpsuit haha, tur det för jag var redo att fixa ett sms-lån för att köpa den. Fortfarande besviken dock, den var så vacker. Söndagen vart det jobb samt ett mysigt släktkalas för min lilla kusin som fyllde 15. Herregud, jag känner mig gammal! Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar