söndag 20 maj 2012

SATURDAY TIPS

Om ni som jag inte har något roligt för er en rocking saturday night, och måste jobba dagen efter eller någon annan tråkig anledning så är mitt bästa tips massa skräckfilmer. Jag är en stooor skräckfilmsfantast och har förmodligen sett 75% av alla som finns haha. Ser tillochmed dom sjukaste som The Human Centipede 1 & 2 (psykiska men från dom), Martyrs och andra sjuka. Älskar allt från dom gamla klassikerna som The Shining, Psycho, The birds, Exorcisten, Terror on elm street, Poltergeist (the list goes on and on) till dom nya, Paranormal Activity, alla Zombiefilmer osv osv. Har dock väldigt svårt för dockfilmer. Fuck that shit, skrämmer mig så mycket haha.

Min nya favorit som jag såg häromdan är The Shrine som verkligen överraskade mig, skit läskig var den och sjukt bra story. Så ska ni se en riktigt bra skräckis, se den. 

Insidious som är rätt gammal nu är också en riktigt bra film som är sjukt läskig emellanåt. 

Längtar sjuuukt mycket efter denna filmen, har läst så mycket bra saker om den och can't wait tills jag får se den. Tyvärr ser det inte ut som den kommer komma ut på bio i Helsingborg. Lame!! 

Silent Hill är en av mina favoriter, sett den mååånga ggr och tröttnar aldrig haha. Hade en mardröm om den en gång, jag var inne i "Silent Hill". Oh lord, kommer fortfarande ihåg rädslan jag hade i drömmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar