lördag 8 september 2012

LA Life







Min mamma vill att jag ska skriva lite mer om min vardag, så hennes önskan är min lag. I onsdags var jag i skolan hela dagen, närmare bestämt 12 h. Jag har två klasser på förmiddan och sen en kvällsklass. Riktigt seg dag. Men lektionerna är roliga iallafall, sjukt nöjd med mina klasser. I torsdags hängde jag och Frida vid poolen några timmar, sen drog vi till IKEA och köpte sängar. Äntligen har jag en säng, har legat på en äcklig luftmadrass senaste veckorna. Igår var jag, Frida och Tessan nere i Venice och käkade lunch och köpte billiga ringar. Älskar Venice, där är så mysigt. Sen iväg och handlade massa saker till vår svenskfest vi hade igår. Men den får ett eget inlägg! Nu ska vi dra till poolen och få lite färg! Peace

3 kommentarer:

  1. Tack min söööta dotter för att du lyder din mamma haha.Helst hade jag ju velat att du skrev varje dag men det du lyder nog inte allt jag vill haha. Puss och Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller fullständigt med din mamma ;)

    SvaraRadera
  3. Inte bara din mamma vill det, det vill alla dina loves här himma!

    SvaraRadera