söndag 25 november 2012

BIRTHDAY PARTY PART II

Igår hade vi födelsedagsfirande för Amanda part II. Först en amazing middag på Gyu-Kaku som är en japansk restaurang där man grillar sitt egna kött. Så gott! Till det två mojitos. Sen drog vi vidare till Beso där vi drack en drink innan vi gick vidare till AV som blev en helt galen kväll. Hur många champangeflaskor kom det in egentligen? Så kul, dansade hela natten uppe i sofforna. Men sen tyckte Ine att jag hade fått lite mycket i mig så hon fixade vatten men det var inte jag sugen på så jag smygdrack champange haha. Sen när vi gick därifrån så trillar jag självklart haha, mitt på gatan och mina byxor gick sönder, men jag fick en skiva iallafall haha. Sen fick Ine också brillianta idén att bära mig på ryggen och sen wops, så låg vi på marken igen haha. Spårad men såå rolig kväll! Ikväll ska vi till Greystone där Afrojack spelar. Woop woop!

1 kommentar: