lördag 22 december 2012

BYE LA, HELLO SWEDEN

Nu byter jag denna utsikten av mitt fina LA till kalla Sverige för 1 o halv månad. Ska bli så underbart att få träffa min familj och min älskade vänner men jag kommer sakna denna staden så sjukt mycket. Och jag kommer sakna mina roomies jätte mycket, Madde åkte tidigt imorse och Linnea i förmiddags och det är så bisarrt att jag inte kommer träffa dom varje dag, mina finisar som har blivit min familj här och som jag delar 1000 minnen med. Men tack och lov tar jag och Frida flyget hem tillsammans, för jag är inte riktigt redo att splittras från henne än, vi har vaknat och somnat tillsammans nästan varje dag i 5 månader och det kommer bli så konstigt att vakna upp och ingen Fridis ligger brevid. Men vi ska ju båda tillbaka hit i februari så jag lär se det huvet många mornar till haha. Om en halvtimme drar vi till flygplatsen. Bye LA and hello Sweden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar