måndag 24 december 2012

CHRISTMAS

Nu är jag hemma i Sverige. Kom hem sent i lördagskväll efter en helt okej flygresa, både jag och Frida sov nästan hela flygresan. Thank god for sleepingpills. Direkt när vi kom till Malmö gick vi och tryckte i oss varsin kebab haha, som vi hade längtat efter den i 5 månader. Sen kom min pappa och bror och hämtade mig så åkte vi till Pappa, kollade tv och drack julmust. Amazing! Igår åkte vi till Hässleholm där vi firade jul igår med pappas familj , jätte mysigt. Åt sjukt god mat, fick fina julklappar, spelade julklappspelet och spelade bingolotto. Och hur mysigt är det inte när det är så mycket snö? Åh, snart ska jag åka hem till Helsingborg och träffa min mamma och min älskade Chanell. Som jag längtar! Sen ska jag iväg och fira jul med hela tjocka släkten! God Jul <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar