tisdag 8 januari 2013

MISS LA

Gud va jag längtar hem nu. Ja det känns verkligen så, LA är mitt hem nu. Saknar mina girls, våra bakismornar med tusen skratt och berättelser om våra sjuka äventyr kvällen innan. Här vaknar man själv dan efter med en baksmälla som enda sällskap haha. Jag är såå bored och så har jag gått och blivit sjuk också! Men självklart är det underbart att vara här också och umgås med mina fina tjejer, vi har haft sjukt roliga utekvällar under dessa veckorna och några myskvällar. Ska försöka uppdatera er om dom någon gång, men jag har inte fått några bilder än och hur kul är det med uppdatering utan bilder? Idag står jobb på schemat, jippyjay! 

1 kommentar:

  1. Jag saknar också LA, helt sinnessjukt mycket! Melvin sa att vi skulle flytta dit och bo hos dig. Kanske skulle ta hans förslag på allvar. ;-) Puss hun <3

    SvaraRadera