onsdag 23 januari 2013

MY LOVES

Jaha, då har jag sagt hejdå tll mina bästisar ännu en gång. Tror fan inte någonsin att det blir lättare. Jag åker iofs inte tillbaka till L.A förrän nästa vecka men Lindsie sticker till Thailand imorgon och är borta i tre veckor. Vi ses om några månader igen för hon ska komma till L.A och hälsa på mig. Iiihhh excited! Det värsta var fan att säga hejdå till min äälskade Fanny som imorgon flyttar till Australien och är borta minst 1 år. Hur frekkin sad är inte det? Blir ledsen bara jag tänker på det, men thank god att Skype finns så man kan prata och se varandra. Åh va jag kommer sakna henne. Men hon kommer ha det helt amazing down under, och förhoppningsvis kommer jag och Linkan ner och hälsar på henne. Woho!

Haha, älskar denna bilden på mig och Fanny. Tagen på dagis för 20 år sen och vår vänskap is still going very strong. Detta året firar vi 26 års vänskap, hur galet är inte det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar