tisdag 19 mars 2013

Weekend in Vegas

Oh god, vilken galen och random helg det har varit. I torsdags var vi på Lure som vanligt och på fredagen kom vi på att vi var sugna på att dra till Vegas så vi drog dit spontant kl 7 på kvällen och var framme halv 2 haha. Kommer ett inlägg om Vegas resan någon dag. Vi kom hem sent igårkväll så det var bara att gå och lägga sig direkt för att några timmar senare gå upp och gå till skolan. På måndagar är vi i skolan verkligen hela dagen. Börjar första lektionen 11.15 och slutar kl 22 på kvällen. Ahh! Nu är det bara tre timmar kvar på vår 5 timmars art class sen är det hem direkt och däcka! Ciao loverz!

2 kommentarer:

  1. Din Mamma vill att du bloggar oftare ;)

    SvaraRadera
  2. hej.
    Jag vet inte om min kommentar kom fram eller inte ( kom den fram så ber jag om ursäkt, hehe)

    Jag skulle bara vilja veta vad du pluggar, om du åkte dit själv eller med någon kompis? :) Tycker du att SMC är bra?

    Jag har själv funderat på att börja studera där, men kollar just nu runt & frågar folk som pluggat/pluggar där om vad dom tycker:)

    Tacksam för svar!

    /www.nattstad.se/Mikaela.Stenmark

    SvaraRadera