söndag 12 maj 2013

INSTAGRAM

Har sagt det way too many times nu, jag är så mycket bättre på att uppdatera min Instagram än bloggen, men här är lite bilder från senaste veckorna på Insta. Enjoy! Förresten, förlåt att bloggen är sååååå tråkig nuförtiden.. 

Jag och Arthur redo att parta Hawaii-style



Förra helgen bjöd på amazing väder


Jag och Mikaela redo för poolparty i Newport beach


Söndagsmiddag med tjejerna på La Piazza


Med min babe Mikaela före Emerson i onsdags


Tisdagslyx med Frida. Mani/Pedi 


Före Lure i torsdags


Förra fredagen var det sinnesjukt varmt (35 grader) så vi stekte vid poolen hela dagen.


Love these days... 


Hawaii Party 


Love these moments at Emerson 


Galen Luresday med Mikaela


Jag och fina Gabriella innan Lure


Älsklings Arthur


Love my new nails.


Margarita Wednesday 


Haha, Mikaela är en biter och detta är tydligen min souvenir från henne.


Mina loves


Champagne för att fira Annas födelsedag


LURESDAY


Drinkar och efterrätt på Mixology. Sunday Funday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar