tisdag 28 maj 2013

SUMMER

Även om lämna LA kommer vara något av det jobbigaste jag har gjort så har jag massor att se fram emot i sommar och det är de jag försöker koncentrera mig på. Åh, bara två veckor kvar tills jag får: umgås med min Boo Lindsie som jag saknar oerhört mycket, pussa på min fina Chanell, träffa min älskade familj, mysa i sängen med Baba och Didi, umgås med fina Nicole, hänga på stranden med Weberg, Zeza och Nathalie, gå ut och dansa med mina fina tjejer, GRILLA, dricka vin på Hampan, äta svenska jordgubbar, och dricka drinkar på Helsing. Denna sommaren kommer bli helt underbar! Enda som fattas är min bästa och äldsta vän Fanny som fortfarande är i Australien. Sommaren kommer inte vara komplett utan henne <3

3 kommentarer:

  1. awwe finaste! Vi får definitivt ta igen det när jag väl kommer hem, sommar som vinter :) Fy vad jag saknar dig!!! <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Asså jag är sååå Happy Happy att du snart kommer hem babe! Bara att kunna ringa dig när som och kunna ta en fika, festa eller vad som helst. Saknar dig massor! Puss puss <333

    SvaraRadera
  3. Awe, min boo! Vi ska ha en helt amazing sommar! Längtar så mkt tills du kommer hem till mig <33

    SvaraRadera