tisdag 28 maj 2013

Soon...

Det är med en stor sten i mitt hjärta som jag berättar detta, jag kommer inte åka tillbaka till Los Angeles efter sommaren. Jag känner mig 100% klar med skolan och även hur mycket jag hade velat vara kvar här är det inte värt alla dom pengarna jag lägger på skolan varje termin. Jag har haft ett underbart år här och fått vänner för livet och kunde verkligen inte varit gladare. Jag har upplevt mer på ett år än vad jag har gjort i hela mitt liv och det är verkligen viktigast av allt. Jag känner inte mig helt klar med LA ännu så jag kommer förmodligen flytta tillbaka någon gång i framtiden. Nu får se vi se vart mitt nästa äventyr blir, jag kommer troligtvis inte stanna i Sverige länge, sen blir det iväg till någonstans i Europa. Jag är spänd på vad framtiden har att ge! Nu ska jag njuta av mina sista 2 veckor i mitt älskade Los Angeles med mina bästa vänner som har blivit min familj här... Det kommer definitivt bli det svåraste, att lämna alla mina fina vänner. Åh tears in my eyes bara jag tänker på det.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar