torsdag 10 oktober 2013

12 days of my life


Har hunnit med en del sen jag kom hem, men också hunnit ligga mycket på soffan och kollat film (loove it), och såklart jobba .. Jobbade i helgen så inget crazy festande men jag var dock på två födelsedagsfester i lördags. Min kusin har fyllt 18 så var där med släkten, sen vidare hem till min bror Jimmy som också fyllt år så han hade fest hemma, men jag skulle upp äckligt tidigt så jag följde inte med ut sen, men vaknade ändå upp bakis. Note to self, blanda inte rödvin, champange och tequila när du ska upp 06.30 nästa dag. 

Väla och Ikea mys med mamma och bror.


Lunch med denna finisen Nathalie, Caroline och Lindsie.



Underbar trerätters med Lindsie och Caroline på Cardinal. Tre timmar, tre rätter, en vinflaska, och många skratt senare drog jag och Lindsie till Helsing och Sirroco där vi mötte upp dom andra tjejerna och hade en sjuk kväll. Ramlade in i lägenheten 05.20 på morgonen. Gamlingen är inte van vid så långa kvällar längre haha. 


Selfie. Älskar min nya beenie från Gina Tricot. 


Yay! Jag har skaffat träningskort igen! Efter ett år med massa festande, rökande, fet amerikansk mat och annat sjukt onyttigt är det dags att ta tag i det igen. Jag var där för första gången idag med Lindsie. Love it! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar