fredag 25 oktober 2013

Wiggle like you trying make your ass fall off






Två låtar som har spelats mycket i mina hörlurar senaste dagarna. Min blogg suger I KNOW, lovade ju er mycket inlägg men sanningen är att jag bara jobbar hela tiden och ibland tränar när jag är ledig. Men nu är veckans sista arbetspass avklarat och jag har hela helgen fri. Amazing. Jag inviger helgen imorgon med att fixa naglarna (inte en dag för tidigt, trust me) sen shopping och lunch, och på kvällen en födelsedagsmiddag. Mysigt. På lördag är det party med tjejerna. Som jag längtar.

1 kommentar:

  1. Hej! Jag kom in på din blogg när jag sökte på santa monica fashion design. Jag har länge funderat på att det kanske skulle kunna vara något för mig och vill därför höra om det är något du rekommenderar :) jag har pluggat stylist i gymnasiet och vill helst hålla på med något med kläder.. Jag skulle vilja veta lite mer om skolan, programmen, boende och allt sånt där. Du får gärna mejla mig eller något och svara om du har tid :)
    fanny_agen@hotmail.com

    SvaraRadera