torsdag 10 oktober 2013

Today

dagens låt: What about now - westlife
dagens plus: Att vaktmästaren kom o laga min garderob! Äntligen!
dagens minus: Upp tidigare än vanligt..
dagens dryck: Vatten o mjölk
dagens frisyr: "skurtantknut"
dagens klädsel: Mysbyxor, linnen, luvtröja
dagens vill ha: Mer pengar så ja kan få klart mitt rum..
dagens sötaste: Jag ^^
dagens snällaste: Körlärarn och mamma ;)
dagens känsla: Att jag saknar..
dagens väckning: "Ida klockan är 10" Andra väckningen blev ; "Ida, vaktmästaren är här, kan han komma in o fixa garderoben" ;)
dagens väder: Kallt, men inte för kallt :)
dagens händelse: Körlektion o tvättstugan
dagens sjuka:  Knä som balla ur så jag tappade balansen.
dagens planer: Sova ^^
dagens dummaste: inget körkort
dagens vackraste: <3
dagens tråkigaste: Väntan och nervositeten
dagens kram: Kissen
dagens puss:  Kissen..
dagens humör: Glad o sur jämt fördelat.
Eftersom jag bara jobbar idag kan jag slänga in en dagens lista: 

dagens låt: Liar Liar - Avicii 
dagens plus: Sovmorgon! 
dagens minus: Solen gick i moln, men ville inviga mina nya pilotisar. 
dagens dryck: Cola zero 
dagens frisyr: Nersläppt med lösa lockar. 
dagens klädsel: Black on black. Svarta jeans, svart tröja med skinndetaljer på axlarna, svart skinnjacka. 
dagens vill ha: Bootsen från H&M som är slut i min storlek överallt. De ultimata höstskorna. 

dagens sötaste: Didi (min brors hund som jag passar) 
dagens väckning: Vaknade av mig själv 11.40. Amazing. 
dagens väder: Skönt höstväder. Saknade dock solen. 
dagens händelse: Haha, promenad till jobb. 
dagens planer: Jobb jobb jobb! 
dagens vackraste: alla fina höstlöv
dagens tråkigaste: Att jag inte befinner mig i LA för idag är det Luresday. Bästa dagen på hela veckan. 

 
En Luresday i Juni med fina Anna

dagens kram: Didi kom upp och kramades innan haha. 
dagens puss: Same as above. #foreveralone




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar