fredag 10 augusti 2012

Las Vegas

Hej och hå dear blogreaders. Sitter just nu i vårt fönster och tittar ut på vår underbara utsikt över ett mörkt Los Angeles fullt med lampor. Obeskrivlig känsla. Bloggar från mobilen för det är det enda internet som funkar just nu. Om inte vårt WiFi här hemma börjar funka snart kommer jag personligen åka till AT&T och skjuta personalen med en paintballpistol haha. Så damn trött på detta nu, jag vill ju blogga normalt och bombadera er med massa bilder och uppdateringar från älskade LA. Sist jag skrev var planen rehab tills Vegas. Blev inte riktigt så, i tisdags drog vi till en privat middag på SUR's patio som senare blev mingel och dans till gryyym musik. Amazing kväll. Igår kom älskade Nicole hit och ska stanna här i 2 veckor :) happy times. Idag välkomnade jag henne till LA genom att dra henne till the grove för shopping och till Farmers Market för lunch på mitt favvoställe. Jum! Imorgon drar vi till Vegas och stannar tills nästa torsdag. Kommer bli helt galet. Talk to you later loves. Bjuder på en bild från förra torsdagens party på LURE med mina fina roomies :) peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar