lördag 25 augusti 2012

LURE




Oh my, vilken kväll vi hade igår. Festade loss på vårt favvoställe LURE. Drack massa goda drinkar och dansade till grym musik. Och självklart skadade jag mig också som alltid (otursmänniskan nr 1), först råkade Linnea slå toalettdörren rätt i mitt huvud så det svartnade för ögonen på mig haha, gör fett ont i mitt ögonbryn idag. Sen hände olyckan nr två, 10 sekunder efter bilden med sombreron råkade jag missa ett trappsteg så jag hamnar raklång på golvet (HAHAHA), får Cristal i hela mitt hår och skadar min arm så mycket så jag trodde den var bruten ett tag. Haha jag dör, men så roligt. Skrattar varje gång jag tänker på det. Men jag är inte den som är den, jag stannade självklart kvar och festade med en död arm haha. Efter klubben stängde och vi dissade en made-up efterfest på The Roxbury drog vi till Ralphs och köpte på oss Red Velvet cupcakes och chips som vi sen matade grannarna med när vi dundrade in oss dom 4 på morgonen haha. All n all sjukt bra kväll!

1 kommentar:

  1. Låter som en bra festkväll. Ja förrutom armen då. Var rädd om dig��

    SvaraRadera