torsdag 16 augusti 2012

Two nights at XS








Här kommer lite bilder från två dagar här i Vegas. Vi var på XS båda kvällarna och det stället är så soft. På fredagen spelade R3HAB och på söndagen var det poolparty men jag hoppade inte i poolen haha. Eftersom jag har blivit supersjuk har jag inte hunnit med mer än 3 partykvällar vilket suger så jävla mycket men jag kommer tillbaka snart igen och då ska jag faan inte bli sjuk haha. Kommer fler bilder från hela veckan en annan gång när jag fått alla bilder. Detta är bara några från Nicoles kamera. Hoppas allt är toppen med er där hemma i Sverige. Peace

3 kommentarer:

  1. Vegas asså, de e ju så flashigt. Måste dit sometajm!

    SvaraRadera
  2. förresten, den klänningen du har. Är de en topp med 500 tillhörande kjolar eller? haha. Skit snygg e den iaf!

    SvaraRadera
  3. Viiii saaaaakkkknnnaarerr dig korven!!!!!! <3
    /F

    SvaraRadera