onsdag 29 augusti 2012

Yesterday

Första skoldagen igår gick skit bra. Hade först Art Design, verkade vara en rolig kurs men den var så lång så jag satt och halvsov hela tiden haha, var så trött. Men nu gick vi mest igenom saker och dom andra lektionerna kommer vi ju rita massor. Andra lektionen var Fashion, Trends and Design och det är den jag mest är excited för. Vi gick mest igenom vad som kommer hända under terminen och så pratade vi lite fashion. Kul! Efter skolan mötte jag upp Tessan så drog vi till 3rd street och shoppade en klänning sen drog vi ner till Piren och käkade lunch. Mums. Tog bussen hem till mig sen drog vi med mina roomies till Beverly Center där jag köpte en aaaamazing sak sen köpte vi med oss Sushi hem. Super amazing dag, som alltid här i min fina stad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar